تخفیف های شگفت انگیز در سایت نت برگ

 

سایت نت برگ از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در ایران میباشد،این سایت کالاها و خدمات خود را با تخفیف 40 تا 90 درصد برای عرضه به مشتریان روی وبسایت خود قرار میدهد،این شرکت سهامی خاص از سال 1390 آغاز به کار کرده است،سایت نت برگ دارای روشهای جدید در خصوص خرید میباشد که برای مشتریان صرفه اقتصادی بالایی دارد و همچنین خریدار و فروشنده در این روش به یک اندازه سود میبرند و روند فروش کالا تسریع خواهد شد،در سایت نت برگ با تخفیف قیمت ها فروشنده در مدت کوتاهی کالاهای بیشتری میفروشد و خدمات بیشتری عرضه می کند و این امر سبب افزایش سود فروشنده میشود و از طرفی خریدار نیز برای خرید کالای خود مبلغ کمتری میپردازد.این امر یک سود دوطرفه است.



 سایت هایی همانند نت برگ اصولا کالاها و خدمات محلی که دارای کیفیت و محبوبیت ویژه ای است را شناسایی و بررسی مینمایند،در سایت نت برگ طرز کار خود را برای عرضه کنندگان کالا و خدمات تشریح میکنند و فروشندگان پس از عقد قرارداد محصولات و خدمات خود را از طریق سایت نت برگ به مشتریان و بینندگان سایت و اعضای خبرنامه ارسال مینماید و طبق تخفیف خاصی که از صاحبان آن کالا یا خدمات گرفته اند تضمین میکند و در زمان محدودی تعداد معینی کوپن تخفیف برای همه فعال شود.حتی در صورتیکه كسی از كوپن تخفیف ارائه شده استفاده نكند با این شركت یا رستوران یا واحد خدماتی آشنا میشود كه نهایتا موجب افزایش تعداد مشتریان آن واحد تجاری خواهد شد،سایت نت برگ نمونه ای از سایت گروپان که در سال 1387 توسط اندرو میسون در شیکاگو راه اندازی شد.



سایت نت برگ به فاصله 20 روزه از سایت تخفیفان شروع به فعالیت نموده است،از امکانات ویژه ای که نت برگ در اختیار کاربران گذاشته است سامانه پیام کوتاه میباشد که برای اطلاع رسانی به دوستان بسیار کاربردی مبیباشد.زمانیکه بازدید کننده سایت نت برگ با تخفیف 80 درصدی مواجه میشود بدلیل اینکه اطلاع دارد که به منظور خرید کالای مورد نظر خود باید تعداد مشخصی از آن کالا را سفارش دهد بنابراین در صدد این امر بر می آید که دوستان و آشنایان خود را نیز به خرید کالای مورد نظر خود دعوت کنند بدین ترتیب سایت سریعا برند میشود و تعداد بازدیدکنندگان آن افزایش میابد.بنابراین فروشندگان بجای صرف هزینه برای بروشور و تبلیغات تلویزیون با عضویت در این سایت و تخفیفی که به خریدار میدهند سود خود را چندین برابر میکنند.

 

 


 

فروشنده با ارائه تخفیف بالا ریسک استفاده از محصول مورد نظر برای اولین بار را برای خریدار کاهش میدهد و با این عمل هزینه تبلیغ به صورت تخفیف به خریدار ارائه میگردد،نکته جالب توجه این است که هزینه تبلیغات با تعداد مشتری جذب شده رابطه مستقیم خواهد داشت و همچنین فروشندگان در مقابل تخفیفی که به خریدار داده اند هیچ گونه کم فروشی نکرده اند و این تخفیف ها به واقعی ترین شکل ارائه شده است.از مزایای این روش فروشندگی مدرن این است که مشتری روزانه ایمیل های نت برگ را دریافت مینماید و از  محصولات جدید روز مطلع میشود و آنها را با تخفیف خریداری مینماید.